Diensten

Als professionele en doortastende Virtual Personal Assistant assisteer ik jou graag zakelijk en/of privé met diverse taken.

Dagelijkse ondersteuning

✔ Complex agendabeheer (plannen, beheren en bevestigen van afspraken)
✔ E-mailmanagement
✔ Bewaken van deadlines
✔ Ad-hoc werkzaamheden (diverse administratieve zaken die niet vooraf gecategoriseerd kunnen worden)

Communicatie

✔ Opstellen, opmaken en redigeren van teksten, artikelen, nieuwsbrieven, persberichten, rapporten, interviews, presentaties, offertes en overige content (in huisstijl)
✔ Websitebeheer
✔ Profilering van jouw bedrijf of jou als persoon op social media
✔ CRM-beheer

Organiseren en coördineren

✔ Online bestellen van boodschappen, cadeaus, relatiegeschenken, kantoorartikelen, kerstpakketten, etc.
✔ Reisplanning (het boeken van vakanties, hotels, vluchten, huurauto’s, etc.)
✔ Het plannen, zoeken naar geschikte locaties en opstellen van programma’s/draaiboeken voor al je events, brainstormsessies, incentives, meetings, bijeenkomsten, (bedrijfs)uitjes, borrels, diners, etc.

Kan ik jou van dienst zijn met bovenstaande zaken of zoek je hulp bij iets anders?
Om een goed beeld te krijgen waar jij precies behoefte aan hebt, plan ik als eerste een gratis introductiegesprek via Skype of FaceTime. Woon je in Antwerpen e.o. dan kunnen we elkaar ook live ontmoeten.

In dit gesprek kun je aangeven wat precies je behoeften zijn en welke taken jij zou willen uitbesteden. Samen bekijken we hoe ik jou het beste van dienst kan zijn.

Heb ik je getriggerd en wil je een gratis gesprek aanvragen? Bel of stuur mij een WhatsApp via: +32 (0)497 241 435